SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA TERAPEVTSKI DOTIK PETRA ŠMID SELJAK, s.p.

Splošne določbe

Spletno stran https://www.terapevtskidotik.si/ je pripravilo podjetje TERAPEVTSKI DOTIK, PETRA ŠMID SELJAK, s.p. (v nadaljevanju: podjetje), ki jo upravlja in vzdržuje. Z uporabo spletne strani podjetja, vključno z odzivom na brezplačne ali plačljive ponudbe na spletni strani, sprejema uporabnik te splošne pogoje poslovanja in potrjuje, da je z njimi seznanjen ter se z njimi strinja. Podjetje si pridržuje pravico, da občasno brez posebnega predhodnega opozorila spremeni splošne pogoje.

Podjetje se bo z vzdrževanjem in oblikovanjem te spletne strani trudilo zagotavljati točnost, pravilnost in ažurnost objavljenih vsebin, vendar ne zagotavlja in ne prevzema odgovornosti za njihovo točnost in celovitost, kot tudi ne za škodo povzročeno z uporabo te spletne strani oziroma njenih vsebin. Vsak uporabnik objavljeno vsebino uporablja na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje pravico spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletne strani (v celoti ali delno) ter brez predhodnega opozorila. Več o tem v Pravnem pojasnilu.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. list RS, št. 130/22, ZVPot-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani podjetja, pravice uporabnika ter poslovni odnos med podjetjem in uporabnikom/stranko.

Avtorske pravice

Vse vsebine (pisne ter video in slikovne), ki so objavljene na spletni strani podjetja, razen vsebin, ki jih vnesejo uporabniki sami, so zaščiteno avtorsko delo podjetja in/ali njegovih pogodbenih partnerjev skladno z določbami Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela brez izrecnega pisnega soglasja podjetja.

Uporaba spletne strani

Na spletni strani podjetja so lahko povezave do drugih spletnih mest in strani (v nadaljevanju: povezana spletna mesta). Povezanih spletnih mest podjetje ne nadzoruje, prav tako ne odgovarja za vsebino povezanih spletnih mest, za spremembe ali posodobitve na njih. Več o tem v Pravnem pojasnilu.

Pogoj za uporabo spletne strani podjetja je zaveza uporabnika, da je ne bo uporabljal v namene, ki so v teh splošnih pogojih navedeni kot prepovedani ali protizakoniti. Spletne strani ni dovoljeno uporabljati na načine, s katerimi bi jo lahko kakorkoli poškodovali ali oškodovali, prav tako ni dovoljeno posegati v uporabo in obiskovanje drugih uporabnikov.

Izpolnjevanje obrazcev in objavljanje komentarjev/mnenj na spletni strani je zaželeno ob spoštovanju določenih pravil, sicer vnos uporabnika ne bo odobren, z neprimernim vedenjem pa si uporabnik onemogoči nadaljnje sodelovanje s podjetjem.

Z uporabo te spletne strani se uporabnik zavezuje, da ne bo: obrekoval, grozil, žalil ali kako drugače nesprejemljivo postopal proti podjetju in drugim uporabnikom spletne strani, objavljal neprimernih ali nezakonitih tem in informacij, oglaševal ali ponujal prodaje ali nakupa izdelkov ali storitev za katerikoli poslovni namen, kršil veljavne zakonodaje in predpisov ali na kakršenkoli način zavestno škodil podjetju ali drugim uporabnikom spletne strani. Podjetje si pridržuje pravico, da iz svoje baze brez predhodnega opozorila odstrani uporabnika, ki grobo krši te splošne pogoje.

Pogoji poslovanja

Na podlagi teh splošnih pogojev se sklene pogodba o poslovnem sodelovanju, ki jo s stranko sklene podjetje v kakršnikoli obliki, kot jo dopušča Obligacijski zakonik. Če pogodba o poslovnem sodelovanju vsebuje drugačna določila, kot so v teh splošnih pogojih, veljajo določila pogodbe.

Pogodba o poslovnem sodelovanju je pisni ali ustni dogovor ali dogovor preko elektronske korespondence po e-pošti, s katerim se podjetje zavezuje, da bo za stranko izvedla storitev s skrbnostjo dobrega strokovnjaka ter v skladu z etiko in načeli stroke, stranka pa se zavezuje, da bo podjetju izvedeno storitev plačala. Z investicijo v katerokoli storitev podjetja se stranka zavezuje, da bo v opredeljenih rokih opravila dogovorjeno (kot npr. posredovala določene informacije, nujne za izvedbo storitve), zato da bo sodelovanje potekalo brez zapletov, učinkovito in v prijetnem vzdušju, saj bo le tako strankina izkušnja s podjetjem več kot pozitivna.

Cenik podjetja TERAPEVTSKI DOTIK je sestavni del teh splošnih pogojev. S cenikom je vsaka stranka seznanjena v postopku sklepanja pogodbe in ji je dostopen kadarkoli na vpogled ali je objavljen na spletni strani. Vse storitve podjetja se plačajo skladno s pogoji in na način, predstavljen na uvodnem sestanku ali na spletni strani.

Šteje se, da podjetje za izvedbo storitev s področja zdravstvene dejavnosti pridobi pravico do plačila za svoje storitve takoj, ko stranka prejme opravljeno storitev in ji podjetje izda račun. Podjetje posluje gotovinsko in s plačilom na TRR. Za določene storitve lahko podjetje izda celoten ali delni račun (avansni račun) pred opravljeno storitvijo, ki jo opravi po plačilu s strani stranke. Investicija v katerokoli storitev podjetja je zavezujoča in ni vračljiva, razen če to ni izrecno posebej določeno ali dogovorjeno.

Stranka lahko zoper izdan račun ugovarja v osmih dneh od prejema računa, pri čemer se šteje, da je stranka račun prejela najkasneje naslednji dan, kot je datum izdaje računa. Zoper račun se lahko ugovarja iz razlogov nepopolne ali zmotne ugotovitve dejanskega stanja, nikakor pa stranka ne more oporekati in ugovarjati računu zaradi količine opravljenega dela.

Storitve podjetja

Podjetje opravlja zasebno zdravstveno dejavnost ter druge s to dejavnostjo sorodne oziroma povezane storitve: izvajanje programov, tečajev, predavanj in delavnic, tako v živo, kot on-line (slednje se na spletni strani podjetja zaradi njihove narave pogosto ažurirajo in spreminjajo).

Podjetje si prizadeva za natančnost in ažurnost terminov in urnikov svojih storitev, vendar si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi programov/tečajev/predavanj/delavnic v primeru bolezni ali premajhnega števila prijav.

Rezervacijo mesta uporabnik opravi z prijavo preko e poštnega naslova, ki se nahaja v posameznem zavihku programov/tečajev/predavanj/delavnic.

Po izbrani storitvi sledi vnos osebnih podatkov za izbrano storitev. Z oddano prijavnico na elektronski naslov se podjetje z uporabnikom dogovori za ostale podrobnosti ter plačilo. Dokončna prijava za program/tečaj/predavanje/delavnico je sprejeta s plačilom.

Pogoji udeležbe in plačilni pogoji posameznih programov/tečajev/predavanj/delavnic podjetja so zaradi njihove narave vedno natančneje opredeljeni v zavihku posamezne storitve ter sestavni del teh splošnih pogojev in na tak način uporabniku znani pred samo prijavo na storitev. S prijavo na storitev se uporabnik z njimi strinja in se zavezuje, da jih bo spoštoval.

Reklamacije

Morebitne reklamacije bo podjetje sprejemalo na svojem sedežu izključno v pisni obliki, najkasneje v roku osem (8) dni po izvedbi storitve. Na reklamacijo bo podjetje pisno odgovorilo v roku štirinajstih (14) delovnih dni.

Varstvo osebnih podatkov

Podjetje za potrebe upravljanja spletne strani in nudenja storitev za katere je registrirano, zbira, obdeluje in hrani osebne podatke stranke, vendar izključno le podatke za obdelavo katerih ima pravno podlago.

Podjetje obdeluje osebne podatke strank izključno za namene za katere ima zakonsko podlago oziroma izrecno soglasje posameznika, na katerega se osebni podatki nanašajo. Več o obdelavi osebnih podatkov ureja Politika varstva osebnih podatkov, ki je na željo stranke na voljo na vpogled v fizični obliki, vedno pa je objavljena tudi na spletni strani.

Spori in pristojno sodišče

Uporabnik oz. stranka in podjetje se bosta trudila spore reševati sporazumno, v medsebojno obojestransko korist in v skladu z najboljšo prakso poslovanja. Če sporazum ne bo mogoč, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Vprašanja, pohvale in pritožbe uporabnika

V primeru kakršnegakoli vprašanja v zvezi s splošnimi pogoji, lahko uporabnik oz. stranka piše po e-pošti info@terapevtskidotik.si. Odgovor bo prejel-a v najkrajšem možnem času.

Podjetje zanima izkušnja svojih uporabnikov in strank, tako dobra kot slaba, saj se trudi za njihovo zadovoljstvo, zato so deljenja izkušnje oziroma mnenja dobrodošla pisno ali po e-pošti.

Vrhnika, 1.8.2024

TERAPEVTSKI DOTIK
PETRA ŠMID SELJAK, s.p